Ile zarabia brand manager?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki brand managerów
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 334 338 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje brand managerów zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku brand manager
Kobiety
421
Mężczyźni
140
Benefity na stanowisku brand manager
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
brand managerów lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku brand manager
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 11 700 PLN brutto. Co drugi brand manager otrzymuje pensję od 8 650 PLN do 15 720 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych brand managerów zarabia poniżej 8 650 PLN brutto. Na zarobki powyżej 15 720 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych brand managerów.
Czym zajmuje się brand manager?
Zadania i obowiązki:
- kreowanie i wprowadzanie na rynek nowych marek,
- tworzenie planów i strategii rynkowych dla nowych i istniejących marek,
- prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki służących zwiększeniu
- efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,
- współpraca z działem sprzedaży przy akcjach promocyjnych,
- dobór odpowiednich form reklamy i mediów reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- kontrola skuteczności działań i stopnia ich realizacji,
- współpraca z działem finansowym i sprzedaży przy ustalaniu rentowności produktu i strategii cenowych,
- koordynacja projektów promocyjnych dealerów i przedstawicieli handlowych,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: brand manager, opiekun marki, kierownik marki.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.