Lista stanowisk

Ile zarabia kierownik działu marketingu?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki kierowników działów marketingu

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 334 336 ankietowanych

Brutto
Netto
9 440 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
7 310 PLN
13 150 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników działów marketingu zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku kierownik działu marketingu

Kobiety

866

Mężczyźni

423

Benefity na stanowisku kierownik działu marketingu

możliwość pracy zdalnej

prywatna opieka medyczna dla pracownika

telefon komórkowy do użytku prywatnego

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników działów marketingu lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku kierownik działu marketingu

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 9 440 PLN brutto. Co drugi kierownik działu marketingu otrzymuje pensję od 7 310 PLN do 13 150 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników działów marketingu zarabia poniżej 7 310 PLN brutto. Na zarobki powyżej 13 150 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników działów marketingu.

Czym zajmuje się kierownik działu marketingu?

Zadania i obowiązki:

  • uczestnictwo w budowaniu strategii marketingowej firmy,
  • koordynacja wdrażania strategii marketingowych,
  • planowanie promocji i strategii marketingowych nowych produktów,
  • prowadzenie analiz rynku i opracowywanie wyników badań,
  • wspieranie sprzedaży w realizacji programów rozwoju rynku oraz planów sprzedażowych firmy,
  • stała kontrola realizacji działań marketingowych oraz ich efektywności,
  • rekomendacja wyboru kanałów sprzedaży,
  • rozwijanie polityki cenowej,
  • zarządzanie dystrybucją materiałów promocyjnych i reklamowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik ds. marketingu, kierownik działu marketingu, kierownik marketingu, koordynator ds. marketingu, kierownik do spraw marketingu, koordynator do spraw marketingu.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago